وبلاگ عسل بالامو

وبلاگی برای بررسی عسل طبیعی و بازار عسل طبیعی در ایران - بالامو

وبلاگ عسل بالامو

وبلاگی برای بررسی عسل طبیعی و بازار عسل طبیعی در ایران - بالامو

۵ خاصیت عجیب گرده گل یا پولن از درمان چروک پوست تا درمان بیماری های عصبی!

گرده گل خواص بسیار زیادی دارد که در این مقاله سعی داریم ۵ ویژگی منحصر به فرد و کمتر بازگو شده از این محصول شگفت انگیز برای شما بیان کنیم ، با بالامو همراه باشید :
گرده گل
۱-گرده برای درمان بیماری های دیابتی
پزشکان گرده را در درمان علایم دیابت موثر تشخیص داده اند بر اساس نتایج حاصل از تحقیقات دکتر گاموسکا در یک مرکز تحقیقاتی در لهستان ، مصرف روزانه ۳۲ گرم گرده به مدت دو هفته میزان قند ادرار را ۸/۴۱ درصد در لیتر کاهش داده است. همچنین به نظر می رسد گرده در بعضی مراحل بیماری قند و بهبود آن اثر مثبت داشته باشد.

 

۲-گرده برای درمان بیماری های عصبی
ضعف اعصاب وضعیتی است که بر اثر ضعف عمومی بدن به وجود می آید و عصبی بودن اغلب با کم خوابی همراه است افسردگی نیز ناشی از ضعف عمومی بدن است. گرده در درمان تعدادی از بیماری های سیستم عصبی موثر می باشد. افرادی که به مدت یک هفته از گرده استفاده کرده اند عصبی نشده و فعال تر و به زندگی خوش بین تر شده اند به طوری که این اشخاص علاقه ی زیادی به کار یافته و حالت افسردگی آنها از بین رفته است.

۳-گرده برای افزایش طول عمر
تس تی سین عضو فرهنگستان بن ، اعلام می دارد : زنبورداران به دلیل مصرف عسل صاف نشده که معمولا دارای ته نشینی از گرده می باشد ، طول عمر زیادی دارندو به این دلیل که گرده سوخت و ساز را آسان نموده و تاثیر درمانی رضایت بخشی در بدن دارد. به طور مثال افرادی که در منطقه ی قفقاز بالای ۱۲۵ سال عمر دارند معمولا زنبور دارانی هستند که از گرده ی زنبور در رژیم غذایی خود استفاده کرده اند.

۴-خواص آنتی بیوتیک گرده
نتایج تحقیقات چاوین ولنورماند نشان داد که گرده دارای آنتی بیوتیک هایی مانند پنی سیلین بوده و قادر به جلوگیری از رشد میکروارگانیسم نظیر سالمونلا است. همچنین تحقیقات دیگری نشان داده است که وقتی موش ها به مدت سه ماه با رژیم غذایی محتوی گرده تغذیه شدند ، فضولات آنها فاقد میکروب (دارای هاگ های غیر فعال باکتری بوده است) و با توجه به نتایج این آزمایش ها به نظر می رسد که گرده ی گل دارای مواد آنتی بیوتیکی فعال است.

۵-گرده برای درمان لک و چروک پوست (کرم زیبایی)
یک شکرت خارجی از سال ۱۹۵۲ شروع به استخراج عصاره ی گرده کرده و از آن برای تهیه ی کرم های نرم کننده ی پوست استفاده نموده است.
گرده به صورت کرم زیبایی ساخته شده و مانند پوششی روی پوست قرار می گیرد و از اثرات مفید آن رفع چین و چروک و لک پوست است. گرده بع عنوان کرم نرم کننده دارای خاصیت جذب سریع رطوبت و حفظ آن بوده و باعث مرطوب نگه داشتن پوست می شود.

منبع : معجزات درمانی عسل (دکتر محمد دریایی)

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید عسل طبیعی و طریقه دریافت محصول به فروشگاه عسل بالامو مراجعه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.