وبلاگ عسل بالامو

وبلاگی برای بررسی عسل طبیعی و بازار عسل طبیعی در ایران - بالامو

وبلاگ عسل بالامو

وبلاگی برای بررسی عسل طبیعی و بازار عسل طبیعی در ایران - بالامو

ایا مصرف عسل طبیعی و خربزه باعث مرگ انسان میشود؟

مرحوم غیاث الدین جزایری متخصص تغذیه نظر خود را در مورد خربزه و عسل چنین بیان می کند :

عسل طبیعی و خربزه

“می گویند عسل و خربزه با هم سازگار نیستند. عده ای هم می گویند برعکس این دو خوراکی با هم می سازند. خلاصه این طور شایع است که هر کس عسل و خربزه را با هم بخورد بیمار شده و می میرد و نیز بر این باورند که :

اگر عسل را بر روی خربزه بمالند تبدیل له جسم سنگینی می شود نیز حقیقت ندارد ، فقط اگر موم را به بعضی خربزه ها بمالیم کمی سفت تر می شود و این مورد اختصاص به خربزه ندارد زیرا همه ی میوه ها دارای الیاف سلولزی هستند و این اتفاق برای میوه هایی که مقدار زیادی از این الیاف دارند روی می دهد.

توصیه و احتیاط : افرادی که نسبت به گرمی عسل حساسیت دارند برای خنثی سازی گرمی آن میتوانند از خوراکی های ترش مزه مانند لیمو ترش تازه یا سرکه یا آب زرشک ، ترشیجات تهیه شده از سرکه ی سیب ، رب انار ، رب نارنج ، انار ترش و عصاره ی تمبر هندی استفاده کنند به ویژه آب زرشک همراه دو قاشق مربا خوری ، عسل داروی شگفت درمان بیماری های کبدی و تصفیه ی خون می باشد و اثرات درمانی خاصی در مکانیسم و متابولیسم بدن آدمی دارد.

منبع : معجزات درمانی عسل (دکتر محمد دریایی)

عسل طبیعی و خربزه

در ضمن اگر اتفاقی و یا نادانسته عسل و خربزه را  با هم خوردید و دچار دل درد شدید ، به پزشک مراجعه کنید و اگر به پزشک دسترسی ندارید اگر می توانید با فروبردن انگشت در حلق آن را برگردانید، این کار را بکنید. خوردن عرقیجاتی مثل عرق نعناع و عرق پونه هم برای رفع دل درد خیلی موثر هست. خوردن آب انار ترش هم از جمله درمان های خانگی خوردن خربزه و عسل هست.

عسل و خربزه را هیچ وقت با هم نخورید و سعی هم نکنید تا این ترکیب را امتحان کنید تا خودتان کسب تجربه کنید.

اگر تجربه ای یا سوالی در این مورد دارید در قسمت نظرات بیان کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید عسل طبیعی و طریقه دریافت محصولات به فروشگاه عسل بالامو مراجعه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.